Saturday 31 December 2011

The One That Got Away

Give me some sunshine, give me some rain, give me another chance, I wanna grow up once again :')

Yoooooo. KAK MAAAAAAAAIIII. haha. Err, tak tahu nak start tulis apa -.-" Hihi. Haa, thank you la sebab rapat dengan saya, thank you la sebab baik dengan saya, thank you la banyak bazir kertas untuk saya. Haha. Banyak kot. 131 kalau tak silap. Thank you la sebab selalu share stories dengan saya. Thank you la sebab selalu dengar cerita cerita mengarut and problems saya. Thank you lah jugak sebab kak mai macam care pasal saya. Err, kot je lah. Thank you sebab kak mai banyak tolong saya, ajar maths lah itu lah ini lah. Oh haa, paling penting, tolong booked kan locker bagai. Haha. Haihhh, untung laa jadi kak mai, ada chance untuk kenal saya and jadi antara orang yg saya selalu cerita macam macam. Hahahaha. Okay, saya pun untung. Dapat kenal kak mai, baik dengan kak mai. Kaann? And sorry kalau saya pernah buat kak mai terasa ke apa, annoying sangat ke. Haha. Asyik cerita pasal waey je kan. Ehh dah macam wasiat apa dah. Tapi takpe lah. See. Wasiat saya jugak yg sampai dekat kak mai. Wasiat kak mai tak sampai dekat saya pun. Haha. Eeeeee banyak je benda nak bagitahu, tapi bila tulis macam awkward and geli lah pulak bila baca balik :/  Oh saya just nak cakap yg saya happy dapat kenal dengan kak mai and saya appreciate sangat sangat. Saya macam boleh cerita everything dekat kak mai. Macam macam kot saya bagitahu kak mai. Even this year kita macam tak rapat sangat macam last year kan. Honestly, saya pun sayang gila kak mai. Thank you for being sort of like a sister to me. Hm, dua tahun. Kira lama lah jugak kan. Tak boleh nak imagine next year kak mai dah takde dekat ssp. After ni susah dah nak jumpa. Next year memang lah akan ada MAC, ambil result bagai. Tapi year after tu saya pun dah habis sekolah and lagi lah susah nak jumpa. Whatever it is, saya happy dapat kenal dengan kak mai and thank you gila gila for the memories and everything. Just so you know, this is one of the best part in my entire life, tak tipu. 


And this is the only gambar yang kita ada sama sama. Itupun nasib baik saya ada effort nak ambil gambar dengan kak mai tau. Haha. Kalau tak, memang takde langsung. Okay, saya dah takde idea nak tulis apa. Thank you dekat Seri Amalina sebab tumpangkan blog. Hihihi. Eh kejaaaaaaaaapp, terlupa satu benda lagi. Before 2011 ends, I must admit that actually after jumpa kak mai dekat dorm time yg last day waktu saya dah nak balik tu, saya nangis. Hehe. Tak sengaja pun, automatic. Ternangis sendiri. Sebab macam baru realise yang next year dah takde kak mai, dah tak boleh jumpa kak mai macam before ni. Dahla this year kita macam tak rapat sangat pun. Nasib baik takde orang nampak. Annnddd, actually semalam time baca text kak mai yg 'Before 2011 ends, I must admit....' tu bukannya nak nagis pun, memang dah nangis. Haha. Malu nak admit je. LOL :D Lalalalala~ Tak sangkanya admit dekat sini. Hahahaha. Okay, dah dah. Malu. Bye, take care sebab saya dah nak balik es es peeeeeeeeeeeee. Hahaha

P/S : oh ha, next year mesti rindu kak mai :') Jangan lupa tau, time nak ambil result tu, pergi class saya dulu.

                                                                                                           loves,
                                                                                                  RaihanKamarudin <3





No comments: