Friday 18 June 2010

Bulimia

Memandangkan seorang rkn yg akrb dengan aku tlh mmbbl kerana aku byk brcrta dgn menggunakan bhs inggeris. maka, utk entri kali ini kita guna bhs kbgsaan. :))

GEMUKK

itulah tajuk utama yang bakal dibincagkan pada hari ini. heh. tak2, saya bukan nak cerita tentang mslh kegemukan yang melanda terutama di negara USA. Tapi nak cerita tentang pendapat orang.


"Ina nampak gemukla sekarang" mak andak

"kau dah tak kurus macam waktu sekolah rendah dululah seri, kata atlet" sahabat


memang rasa cam nak ketuk kepalaa shj bila mndpt komen2 sprti ini. tapi, haish2 sbr jela. gemuk ke saya? maksudnya gemuk SANGAT ke? rasa macam malas nak fikir, tapi kena la fikir.
jalan mudah, saya serahkan kepada semua untuk pertimbangkan sama ada orang yang seberat 45kg dan tingginya 153.5 ini gemuk atau tidak.

p/s: sedih la wey



No comments: