Monday 25 May 2009

Kedownan yang melampau

fuhh.
pnat.down.kecewa.
perasaan berbaur.
hmm.
tatawla.
byk sgt perkara yg berlaku lately.

DEBATE:
semakin horror.
komen biasa:
seri emosilahh.
x tenang.
ckp laju.
dll.
ble momentum UIA aku nk naek blek ny?
huhu.
hampa rsenya.
waktu UIA da tnang gler da.
smpi skola, emo blek
ape n seri?
improve cepat!
UKM da dkat.


STUDY:
exam bru ny horror!
afta jwb soalan aku dgn yakinnya terus tdo.
bajet gempak tol.
ntahla. spirit terhdp debate ,
buatkan aku mls nk study.
dan mslh aku spt biasa,
MALAS.
kalo nk tuh, result gempaknyerlahh.
kalo cm nk xnk,
ape lagi x gempaklah jwpnnya.
kte perlu usaha yg konsisten utk capai satu kejayaan.
hmm.
seri2. ish3


ape lagi?
secara majornya,
begitulah.
mne x downnya?
fuhh~
pnatla skang.
tdo pun x cukop.
mata aku jgn ckpla, bengkaknya
huish2
klh cmne rihanna kne blasah ngan chris brown.
hehS~


done.

No comments: