Tuesday 5 May 2009

berakhirnya perjuangan di UIA 09

yah.
aku 3rd speaker SSP B
Bersama2 k.hajar, k.aina dan edda.
ney keputusan liga ktorang.


SM Gombak Setia vs SSP B: SSP B
SSP B vs MRSM Kota Kinabalu: SSP B
Maktab Mahmud vs SSP B: SSP B
SSP B vs SMI Hidayah A: SSP B
SMAP Kajang A vs SSP B: SMAP Kajang A
SSP B vs SEMESTI A:SSP B

Huhu.
Kalah sekali dgn SMAP K A.
sdey doe.
tp xpelahh kot.
sbb ktorang still proceed dan
ktorang dpt number 6 dlm liga.
alhamdulillah~

meneruskan perjuangan dlm pusingan kalah mati,

Double octo:
SSP B vs SM Ampuan Rahimah:SSP B

Octo Final:
SMI Hidayah B vs SSP B: SMI Hidayah B

Sewaktu diumumkan usul 'KPI mampu melahirkan menteri yang bertanggungjawab' DITOLAK,
aku dan yang lain sentap.
terkedu.
meyedari perjuangan kami sudah berakhir.
masih control macho.
slps persidangan berakhir sepenuhnya,
K.Aina da kuar awal2.
K.Hajar dan Edda tenang.
Aku mle menanges ble bdak SMI Hidayah slm ktorang.
Kluar jah dr sidang 10 tuh.
K.Aina kt luar tgah melalak kol mamanya.
Aku pun join skali.
huhu.
Ktorang pun blahla dr situ.
Nk pegi tandas.
On the way tuh, nmpk hisyam(ex SMAP K)
aku pun menjerit " aku tuntut SMAP K kalahkan Islam Hidayah"
K.Aina"tolonglah kalahkan dorang"
Hisyam tergamam dan just angguk.
btapa radikalnya ktorang.
heheh.
ktorang trus gerak ke moot court.
obviously sme org nmpk ktorang kalah.
hrpn ktorang waktu tuh, moga2lah SSP A dpt klhkan STAR.
Ble gi tnds jah, K.Aizaa n K.Aira dtg dgn air mata kt pipi.
Sah2 doran pun klh.
K.Aizaa terus peluk aku.
Dan ktorang pun mlalak kt dpn tnds tuh.
Dorang klh margin 1 jah.
Ktorang klh margin 2.
Sdey glerlah time tuh.
Dorang sme trus g tnds.
aku kt luar.
tetbe ada pulak bdak Shah Pekan tegur.
Iqram"korang klah ke menag?"
aku"ko tgk mke aku, klh ke menang?"
Iqram" klah ngan spe?"
aku"SMI Hidayah B"
Iqram" team Ezzah?"
aku "klh ngan STAR B"
fuhh.
sdey tuh nk jwb soalan dye.

Konklusinya,
sdey.down.hampa

tp, aku percaya pluang kedua tuh psti ada.
moga2 pelangi itu akan hadir.
membawa keindahan.
moga2 nasib menyebelahi SSP di PPM.
amin~




No comments: